Saturday, April 4, 2009

この女の子は頭がおかしい or, Roommates and Gym time

みなさん、こんにちは!
私は日本語を勉強しようとしている,
ので、私は間違っている場合は、失礼してください
日本語はかなりトリッキーです。
私のルームメイトを見ている "What Happens in Vegas", そして私はジムに行きたい。

私は日本語を勉強しようとしている唯一の理由
なる。。。 ているため。。。
私はそこに行きたいいつか。

また後で。コメントを残すしてください。

5 comments:

Barb said...

まあ、私は必ず読んでいないか、または書き込みが何を完全に日本語翻訳を書いた!

うまくいけば、このバックが正常にも英語に翻訳します!

Kate said...

Haha Barb I wish I could read that! I'm such a fail... XP

Barb said...

I wish I could read it too! LOL I cheated, and just used Bablefish (or iGoogle, don't remember which) to translate what you'd written, and it translated perfectly. So I just wrote a comment in English and plugged it in to translate it into Japanese - but now I don't remember what I wrote, and it's not translating back very well. I am getting stuff like:
"Well, I did not read by all means, or or entry what wrote Japanese translation completely!

If it goes well, this back translates even normally in English!"

That's from Babelfish, and iGoogle doesn't even want to try. :-)

Kate said...

I can has engrish? ;-)

Barb said...

Exactry!